##archive.archives##

  • Kovas
    ##issue.vol## 2 Nr. 2 (2025)

  • Žiemos leidinys
    ##issue.vol## 1 Nr. 2 (2024)

    Antrajame Euro-Global Journal of Linguistics and Language Education žurnalo numeryje pateikiami naujoviški lingvistikos, pedagogikos ir taikomosios kalbotyros tyrimai. Šis 2024 metų žiemos leidinys daugiausia dėmesio skiria naujausiems kalbų įsisavinimo teorijų, daugiakalbės švietimo ir technologijų bei kalbų mokymo sąveikos pokyčiams. Mokslininkai iš įvairių kalbinių sričių dalijasi įžvalgomis apie iššūkius ir pažangą kalbų mokymo metodikose, dvikalbystėje ir kalbinėje įvairovėje šiuolaikiniame globalizuotame pasaulyje.

    Šiame numeryje pristatomi straipsniai apima tiek išsamią lingvistinę analizę, tiek realių švietimo praktikų atvejų tyrimus. Leidinyje taip pat pateikiamos naujausių akademinių leidinių apžvalgos, kurios padės pedagogams ir tyrėjams įgyti visapusišką supratimą apie dabartines tendencijas ir ateities kryptis kalbų mokyme.

  • Pavasaris
    ##issue.vol## 2 Nr. 1 (2025)

    Šis Euro-Global Journal of Linguistics and Language Education numeris (Tomas 2, Nr. 1, 2025) pristato naujoviškus tyrimus ir pažangius metodus kalbotyros ir kalbų mokymo srityje. Straipsniai orientuojasi į tarpkultūrinę komunikaciją, vertimo studijas ir pedagogines strategijas, siekdami sujungti akademinius tyrimus su praktiniu mokymu. Šis leidinys skatina globalų požiūrį į kalbų mokymą.

  • Vasara
    ##issue.vol## 2 Nr. 3 (2025)

    This Summer 2025 issue of the EuroGlobal Journal of Linguistics and Language Education features peer-reviewed articles across linguistics, language education, and related interdisciplinary fields. The Vasara issue continues the journal’s tradition of blending core linguistic research with contributions from education, digital humanities, and social sciences—reflecting its multidisciplinary scope and commitment to innovation in language studies.

  • Autumn
    ##issue.vol## 1 Nr. 1 (2024)

  • Special Issue: Teaching English at Schools
    ##issue.vol## 1 Nr. 3 (2024)

    This special issue explores innovative approaches, challenges, and solutions in teaching English at schools. Topics include curriculum design, technology integration, and multilingual classrooms.